poniedziałek, 14 marca 2016

Liebster Blog Award




LIEBSTER BLOG AWARD

Okey, witajcie Kochani!
Dostałam ostatnim czasie pięć nominacje do LBA.
Bardzo dziękuję tym osobom jakimi są:
Emily Tano
Magda Kenobi
White Angel
Lis
oraz
Ashara

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

No to pora na pytania:
Magda:

1. Czy zrobiłaś kiedyś na blogu megaduży błąd, z którego się potem śmiałaś?
Oczywiście, że tak i to nie jeden raz. Popełniam mnóstwo błędów ponieważ dopiero się uczę oraz tak.
2. Jak poznałaś Star Wars?
W historie z SW wciągnęła mnie Eira.
3. Znasz książki Ricka Riordana? Jeśli tak, to która jest według Ciebie najlepsza?
Znam jego książki ale nie czytałam.
4. Ulubiona piosenka?
Wszystkie piosenki Adel
5. Gdybyś miała kawałek szmaty, patyk, bitą śmietanę i 3 żelki, to co byś z nich zrobiła? 
Żelki w pierwszej kolejności bym zjadła później bitą śmietanę a patyk i szmata? To nwm.
6. Masz idola wśród blogerów/blogerek? Jeśli tak, kto to jest?
Moją idolką jest... Pysiowata. Jest moją idolką ponieważ staram się dążyć do takiej perfekcji jak ona. Chciałabym umieć pisać na takim poziomie.
7. Co wolisz: pracować jako sprzątaczka czy jako woźna?
Jak woźna xd
8. Wymień 5 najgorszych książek Twojego życia.
Nie czytam książek ale mogę powiedzieć, że Hobitt bo miałam jako lekturę.
9. Czy pokonałabyś Jabbę mając przy sobie jedynie bitą śmietanę? Jeśli tak, to jakim sposobem?
Wsypałabym mu całą do otwory gębowego xd
10. Czy odpowiadałoby Ci mieszkanie w Nowym Jorku?
Jak najbardziej tak
11. Twój najgłupszy sen?
A więc moja przyjaciółka była pack-manem i pożerała wszystko na swojej drodze łącznie ze mną.

Pytania od Emily:


1. Czy lubisz mitologię grecką?
Eee.. ujdzie.
2. Lubisz żelki?
Uwielbiam <3
3. Top 10 ulubionych filmów.
Avatar, Epoka Lodowcowa, Kosogłos, Igrzyska śmierci, Niezgodna, Iluzja, Kraina Jutra, Marsjanin, Zaplątani, Piraci z Karaibów
4. Oglądałaś Avatara? Jeśli tak to czy ci się podobał?
Oglądałam i był mega.
5. Byłaś na premierze ,,Przebudzenia Mocy"?
Nie ale film widziałam
6. Czekasz na premierę ,,Rouge One"?
Nwm co to.
7. Twoja ulubiona postać ze Star Wars.
Wookie <3 I love Czui (nwm jak to się pisze)
8. Ulubiony kolor.
Granatowy.
9. Dlaczego wybrałaś akurat ten temat bloga?
Od dawna chciałam coś pisać a że interesowałam się SW i Eira pokazała mi podobne blogi postanowiłam pisać właśnie o tym.
10. Umiesz grać na jakimś instrumencie? Jeśli tak to na jakim?
Nie.
11. Oglądałaś jakieś animacje ze Star Wars?
Tak, wojny klonów i rebelianci.

No to pytania od Ashary:

 1. Lubisz żelki?
Uwielbiam.
2. Gdy byś została Bilarderem to co byś kupiła?
Wypasiony dom z ogromnym basenem i urządziłabym imprezę.
3. Twój autorytet wśród blogerów?
Nwm.
4. Jak zabijasz nudę?
Oglądam filmy, piszę oraz piszę ze znajomymi na fb albo hangotsu
5. Ulubiona piosenka?
Piosenki Adel (ogółem wszystkie)
6. Ulubiony film?
nie mam.
7. Ulubiony przedmiot w szkolę?
Biologia oraz historia
8. Czego nie znosisz w ludziach?
Tego, że nie mają do siebie dystansu i wszystko biorą do siebie.
9. Lubisz pianki?
Tak ale mało kiedy je jadam.
10. Optymistka, pesymistka czy pół na pół?
Pół na pół
11. J.polski czy matematyka?
Język Polski

Pytania od Lis:
1. Masz jakieś zwierzę?
Nie
2. Czym się interesujesz?
Mam wiele zainteresowań m.i.n pisanie, oglądanie filmów...
3. Ulubione jedzenie? 
A więc... Kebab.
4. Gdzie chcesz pracować?
Do końca sama nwm ale chciałabym zajmować się pisaniem.
5. Top 10 rzeczy bez których nie przeżyjesz. 
Żelki, telefon, laptop, internet, woda, kasa, szczotka do włosów, lusterko, buty i...... miecz świetlny (o bez tego nie przeżyje jak ja bym chciała mieć miecz świetlny...)
6. Co zainspirowało Cię do pisania?
Tak ja powyżej pisałam Eira.
7. Dwa ulubione przedmioty.
Biologia i historia.
8. Ulubiony cytat.
Nie mam.
9. Co Cię rozwesela w smutne dni?
Beznadziejne żarty Eiry <3 
10. Jaki masz kolor oczu i włosów?
błękitne oczy oraz jasno brązowe włosy



Okey, no to czas na pytania od White Angel:

1.      Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Eira.
2.      Chciałabyś coś zmienić w twoim życiu?
Chciałabym więcej czasu poświęcić pisaniu.
3.      Kiedy zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
Gdzieś w połowie stycznia 2016
4.      Czy kiedykolwiek żałowałaś tego co powiedziałaś?
Tak, wiele razy nie potrafiłam się ugryźć w język.
5.      Gdybyś miała na stałe zamieszkać w jakimś kraju/mieście to co to by było za miasto/kraj?
Chciałabym mieszkać w Krakowie. Uważam, że jest to piękne miasto.
6.      Lubisz czytać książki?
Nie przepadam,
7.      Top 10 ulubionych piosenek
Nie napiszę tytułów ale moich ulubionych wykonawców: Adel, BAM, Shakira, Cleo, Ellie, 
8.      Ulubiony serial i sezon tego serialu, który najbardziej lubisz?
Rodzinka pl oraz Julia (wszystkie sezony)
9.      Jaki miesiąc jest twoim ulubionym?
Wrzesień.
10.  Masz jakieś inne zainteresowania poza Star Wars?
Lubię tworzyć i uczyć się nowych rzeczy, dlatego chodzę na różne warsztaty.
11.  Wymarzona praca?
Dziennikarka.



Nawet się nie wiecie jak się cieszę, że to już koniec. No to pora na moje osoby (chciałabym nominować tych co mnie nominowali ale zasady zabraniają)

1. Eira (haha zdążyłam przed tobą)
2. Pysiowata
3. Sonia
4. Kiwi

No i z 11 powstało 4 ponieważ wszystkim komu chciałam dać już mnie wymieniły. Wiem że to niezgodne z zasadami ale nominuje tylko 4 osoby.

Pytania ode mnie brzmią:

1. Czy zawsze chciałyście pisać blogi?
2. Co was inspiruje?
3. Lubicie czytać blogi o innej tematyce niż SW?
4. Postać z książki, filmu, bloga jaką chciałybyście być to...?
5. Która postać z GW najbardziej przypomina ciebie?
6. Kiedy spotkałaś się z światem GW?
7. Twoja ulubiona część z sagi to...?
8. Czy kiedy zaczynałaś pisać co uważałaś o swoim stylu pisania a co teraz?
9. Myślałaś kiedyś o głębi życia?
10. Czego pragniesz od życia?
11. Twoi przyjaciele wspierają cię w tym co robisz?





Ok, ale się cieszę, że wszystko skończyłam. Bardzo dziękuję wam za tą nagrodę ponieważ to dużo dla mnie znaczy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz